Skräckfilmskväll

Hej vänner! Igår såg jag och Sara på Grave Encounters, så jävla läskig!!! Jösses. Båda panikade verkligen sönder haha. Den handlar om ett gäng människor som spelar in ett program om hemsökta platser i princip, och väljer att bli inlåsta i 8 timmar på ett gammalt övergivet mentalsjukhus. Behöver jag säga mer? Jävlar vad obehaglig den var, fyfan. Det slutade med att vi fick stänga av ljudet helt haha.
 
Vi somnade i alla fall gott senare och sov ända till halv åtta innan jag fick gå ut med Chabodilen. Sedan sov vi igen till klockan nio och då fick Sara en riktigt blöt puss så att hon vaknade. Mysigt tyckte hon hihi. Nu har vi i alla fall varit ute en sväng med Chabo och tittar lite på TV. Vi väntar på att Åsa skall komma hit så tills dess kommer vi nog inte att göra någonting hihi. VI hörs senare ♥
 

Kommentarer
» Elain

Så mysigt ni har det med skräckis och Chabo. Jag längtar efter lilleman!!
Kram till er alla

Svar: Hihi han längtar efter er också! Det kan jag lova :D KRAM
Emma Johansson

2013-01-22 // 12:32:36
» Carro - en emo/scene bloggerska

Hahaha roligt bild ^^ Kramisar Carro

Svar: Hihi tack!! kram
Emma Johansson

2013-01-22 // 15:00:52
URL: http://quiethell.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback