Äntligen utvilad

Hej finisar! Idag har jag sovit som en prinsessa ända tills Chabodilen ville gå ut klockan tre inatt. Fast det var jag faktiskt förberedd på. Lilleman vägrade att göra sina behov under sista utgången på kvällen nämligen. Efter natturen vaknade vi igen vid halv tio, vilket var otroligt skönt! Idag känner jag mig verkligen utvilad. Tänkte att jag skulle städa och dona här hemma i rummen innan Sara kommer hit imorgon hihi. Längtar!
 
Som sagt, jag åt lite gröt och kesella, pressad apelsinjuice och ett ägg. Gott! Sedan blev det en halvtimmes promenix med Chabo runt hästgårdarna. Bor jag på landet eller? Haha. Det var väldigt skönt i alla fall och nu har han äntligen lagt sig för att vila hihi. Jaja, jag uppdaterar nog under dagen nu när jag faktiskt har tid. Ha en finfin dag ♥
 
Lilleman idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback