Jobbnatt

Hej vänner! Skrev inte så jättemycket igår eftersom jag var i väg nästan hela dagen. Dagen började med att jag var iväg på mitt lilla ärende som sagt. När jag kommer hem berättar Robin att vi måste åka hem till hans syster som inte mådde så bra. Åker direkt hem till Lindome och sedan åker vi och besöker stackars Elain som ligger inne på Sahlgrenska med buksmärtor. Fy! Hon blev dessutom opererad efter att vi åkte därifrån, men vad jag har hört så har allting gått bra tack och lov! Massa styrkekramar till dig ♥
 
Idag åkte jag och Robin en sväng hem till hans farmor och lämnade av takboxen. Sedan åkte vi in en snabbis till Kungsmässan och när vi kom hem blev det överbliven tacos ifrån igår till lunch. Mums! Sedan var det bara bums i säng vid halv tre-tre eftersom jag idag skall jobba natten! Min semester är alltså slut, blä. Jag har haft en otroligt fin och bra semester, inte jättelugn kanske men väldigt rolig och mysig hihi. Men nu skall jag börja fixa iordning här hemma och sedan bege mig mot bussen! Ha en fin kväll ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback