P2 alla dagar i veckan

Hej vänner! Nu var det ett tag sedan jag skrev. Eftersom jag har varit hemma hos Sara så har jag ju inte haft tillgång till dator på samma sätt som här hemma. I onsdags åt vi som sagt Tacos, vilket var SUPERGOTT. När är inte tacos det godaste någonsin liksom? Hihi. Sedan blandade Sara i ordning en P2, halva glaset fyllt med vaniljvodka och Sourz äpple. Jösses vad starkt det var. Så vi hade en otroligt tokig kväll kan man ju säga. Sara däckade på soffan tillsammans med lille Nilson Gustav och jag somnade på den lurviga mattan och vaknade upp i sängen på morgonen. Knasigt!
 
På torsdagen fick vi för oss att gå till gymmet runt tolvtiden och det var nog det jobbigaste passet i världshistorien. Ingenting gick som det skulle och det kändes skönt när vi äntligen hade kört igenom hela passet haha. Sedan fick vi hämta hem lilla Chabo ifrån Elain eftersom hon mådde dåligt. Väl i Lindome inser vi att Patriks bil är trasig undertill. Får låna Elains bil istället och kör hem lilleman till pappa och Elisabeth istället. Åker sedan i panik hem till Sara för att lämna bilen och sedan hoppar vi direkt på spårvagnen in till Bergakungen. Vi såg på The Hobbit igen som för övrigt är VÄLDIGT BRA. Så se den! Jag kan inte ens förstå hur vi hann? Haha. Det  var i alla fall två toppendagar. Skriver ett nytt inlägg senare om igår ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback