Middag hos Pålssons

Hej finisar! Sitter för tillfället på jobbet, som vanligt. Det ringer inte alls mycket än så länge (pepparpeppar) och det är jäkligt skönt med tanke på hur trött jag känner mig. Somnade inte förrän vid elva igår och gick sedan upp igen vid kvart i sex. Trött är jag nu kan jag tala om. Självfallet kom jag inte i säng direkt när jag kom hem, och väl hemma så var Anna på besök! & vet ni vad? Mina frisörskillz var inte över förrän runt halv elva-tiden igårkväll haha. Det visade sig att även Anna ville ha en hårklippning av mig. Så det var bara att dra fram saxen igen! Hihi. Hon fick sig en snygg längre page!
 
Så idag är jag som sagt helt slutkörd. Efter jobbet skall jag bege mig mot Lindome och äta lite middag tillsammans med Pålssons och Robins mormor och morfar. Så himla mysigt! Älskar när Elain lagar mat. Men nu skall jag fortsätta skriva här på datorn, vi hörs senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback