Tacokväll!

Hej finisar! Efter jobbet hämtade snuttegurkan upp mig på stationen och vi åkte direkt till Coop och köpte med oss lite tacogott hem. Mums! Jag tror inte att maten var klar förrän klockan var halv nio haha. Egentligen tycker jag inte alls om att äta så sent, men jösses vad gott det var med tacos för en gångs skull. Efter maten har jag och papi spelat Yatzy på mobilen i säkert 45 minuter haha! Så himla kul.
 
Imorgon skall jag träffa min snygging Åsa och fixa naglarna hos Therese! Så himla skönt. Tappade precis en nagel som varit på väg ett jäkla tag nu, så det var väl på tiden. Är inte riktigt säker på hur jag vill ha mina naglar än bara, men eftersom Therese är så jäkla duktig så hittar hon säkert på något spännande! Längtar som faaaasen. Dessutom skall det bli så himla kul att vara med Åsa. Har saknat henne så sjukt mycket som sagt under de två veckor hon gottade sig i Thailandet. Men vänner, nu orkar jag knappt hålla ett endaste öga öppet mer. Så nu skall jag snoza, vi hörs imorgon ♥
 

Kommentarer
» Åsa

Längtar såååå mycket!

Tro fasen att den AL som gjort passbytet klantat till sig och har lagt in mig imorogn men löser det! Ska ju vara ledig och leka med dig! :D <3

Svar: Vilka puckon! Åh. Jaja, snart ses vi i alla fall hjärtat <3
Emma Johansson

2013-01-03 // 23:07:57
URL: http://triiixi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback