Vad gör jag nu då?

Hej vänner! Det är som dött här på jobbet för tillfället (pepparpeppar), vilket är jävligt skönt. Känner mig inte alls tuff just nu, är så otroligt tokigt trött. Tur nog så får jag skjuts av Therese hem till Kungsbacka! Underbaring. Det gör så otroligt mycket att åka bil istället för tåg och buss. Dessutom hämtar Robin mig vid stationen eftersom det inte går några bussar hem så tidigt. Det betyder att jag kan sova TIDIGT idag, inte halv nio haha.
 
Sitter för tillfället och kikar runt lite på favoritsidan. Har redan kollat FB för många gånger och insett att inget har uppdaterats, bloglovin är genomglodd och nu sitter jag här och skriver igen. Det finns inget skoj på TV, jag börjar bli redigt trött, ingenting händer och jag börjar bli väldigt hungrig haha. HJÄÄÄLP. Längtar så efter att få lägga mig i min varma och gosiga säng bredvid älsklingen ♥
 
Tumblr_mgwrcmp9kw1s0c3hvo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback