Lill-lördag

Hej vänner! Sitter för tillfället på jobbet tillsammans med Åsa. Det ringer en del men inte överdrivet mycket, förhoppningsvis blir det lugnt om en liten stund. Dock är det ju lill-lördag så folk lär ju vara ute och ränna hela natten, suck! Det är för övrigt sjukt varmt på jobbet idag, förstår inte vad som hänt?
 
Imorgon skall jag försöka sova så lite som möjligt eftersom jag börjar redan halv sju på fredag igen! Fy. Så det blir till att lägga sig tidigt och gå upp tidigt. Men det löser väl sig. Senare idag skall Robin spela match och förhoppningsvis kan jag följa med och kika! Om vi har någonstans att lämna Chabodilen såklart. Lite svårt att lämna honom till Pålssons när Elain är nyopererad. Men det löser sig. På fredag har Johanna födelsedagsfika hemma eftersom hon fyller år snart, så då blir det lite häng i Krokslätt hihi. Men men, nu skall jag fortsätta jobba bort kön. Ha en fin natt ♥
 
556502_493120604062962_1405669187_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback