Att sova i en vattenpöl

Hej hjärtan! Sitter för tillfället i soffan och är helt redo att åka hemifrån. I morse var jag inte i säng förrän halv nio, vilket är jättesent för min del haha. Jag tog för omväxlings skull bussen hem ifrån Kungsbacka. Jag vaknade sedan runt tjugo i tre, vilket var jätteskönt! Var uppe lite, åt lite frukost och gick sedan och lade mig igen vid halv fem haha. Var så otroligt trött! 
 
Vid sex-tiden gick jag upp igen och åt middag och hoppade sedan direkt in i duschen! SÅ HIMLA SKÖNT. När jag sover efter att ha jobbat natt svettas jag som en kossa. Sover nästan i en vattenpöl! Usch. Så en dusch var hur härligt som helst. Så om en timme beger jag mig mot jobbet som sagt, och där finns både Åsa och Sara! Dock går Sara på direkten i princip när jag kommer men Åsa är kvar ända till klockan två hihi. Men vi hörs senare ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback