Sämsta håret ever

Hej finisar! Sitter för tillfället på jobbet. Det har ringt som fasiken heeela kvällen fram till nu när det äntligen har börjat lugna ner sig. Jag kände mig som världens miffo när jag kom till jobbet, tänkte att jag inte skulle komma ihåg någonting efter semestern haha. Tråkigt nog sitter allting inpräntat hårt i huvudet. Så just nu känns det inte som om jag har haft någo semester över huvud taget!
 
Det är bara jag och Linnéa som jobbar natten idag, och båda sitter och ojar sig över våra nya frisyrer haha. Hon har tydligen fått sämsta klippningen någonsin hos frisören och går nu runt med keps på sig. & själv sitter jag med en bandana runt huvudet för att döja min lugg. Det kändes toppen direkt efteråt men nu känner jag bara att det var det mest korkade jag gjort på länge haha! Stackars mig. Men nu skall jag fortsätta att jobba, skriver nog lite mer senare ♥
 
601166_506581629385625_1272484587_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback