Nattpass på intåg

Hej vänner!
Sitter för tillfället på jobbet, som vanligt hihi. Idag vankas det ytterligare ett nattpass! Idag har jag bara legat hemma och dragit mig i solen med tanke på att det varit så sjukt bra väder. Så lite mer bränna, check! Innan nattpasset idag så drog jag en sväng till gymmet med. Det blev en comeback med bandet idag, och det gick FANTASTISKT bra. Jag sprang 8 km på 60:03 minuter. Nöjd chey som fasiken! Snart är jag uppe i milen och jag är så himla glad. Jag måste ju verkligen lösa det innan augusti när jag skall springa midnattsloppet hehe.
 
Men nu måste jag fortsätta jobba, det ringer på som sjutton här idag! Typiskt. Ha en fin kväll ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback