Gamla bloggen

Hej godingar!
Idag är det inte mycket alls att göra på jobbet. Har lite halvt suttit och luskat igenom min gamla blogg. Haha, jösses säger jag bara. Tur att det kapitlet är över i livet! Hittade dock ett inlägg ifrån den 22 april 2010. Ibland är jag så jävla rolig alltså.
 
"Åkte till Alingsås på jobbinervju. Fina Alingsås. Mysigaste staden.
"Berätta lite om dig själv". Vad säger man då liksom? "Jaha, vill ju inte skryta eller så, men jag är egentligen batman", nä men allvarligt. Det blev lite jobbigt haha. Men det gick väl bra. Har redan jobb på Östra, så det är ju bättre än inget. Ja, jag är nog nöjd även om jag inte får jobbet i Alingsås."
 
Alltså jag är ju inte klok i huvudet! Något måste ju vara allvarligt fel på mig haha. Skrattade en hel del åt detta! Någon som minns det fina inlägget? Kul var det i alla fall. Men nu skall jag fortsätta jobba, ville bara dela med mig av mina lustigheter ifrån min ungdom hihi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback