The lone ranger

Hej godingar!
Sitter på jobbet nu igen. Idag jobbar jag mellan 13 och 21 hihi. Åttatimmarspass är det bästa! Verkligen. Börjar jobba om fem minuter, så har lite tid över just nu. Lilla Sara måste sitta borta på stampen så inte fasen får vi ses idag, buhu! Typiskt. Idag har jag för övrigt inte gjort någonting, skulle egentligen gått och tränat i morse men hade sån förbaskad hosta! Kändes inte alls bra. Dessutom kom hem hem sent igår.
 
Igår var vi alltså på bio. Jag vaknade runt tre och ville inte alls gå upp egentligen. Vid halv sju åkte vi in till Kungsbacka för att fika lite. Sedan blev det bio på Kungsbackas biograf Facklan hihi. Den är så liten och mysig. Vi såg på The lone ranger. HUR BRA SOM HELST. Jag var inte insatt alls i vad den ens handlade om, var lite skeptiskt till om jag ville se den alls, men jag satt och asgarvade igenom HELA filmen. Den var svinrolig från början till slut. Jag har inte skrattat så mycket till en biofilm sedan jag var och såg Bridesmaids hihi. Så igår var en finfin kväll för hela slanten ♥
 
Tonto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback