Ingen vila för min del!

Hej vänner!
Nu är jag på jobbet igen, och jag dör. Jag är så jävla trött så det finns inte, hur är det möjligt? 
Igår när jag kom hem var jag så trött så jag hade kunnat somna ståendes. Fina Robin kom och hämtade mig på jobbet tack gode gud. Det var ju kaos igår efter spårvagnsolyckan. Väl hemma försökte jag lite diskret att gå och ta en powernap flera gånger men varje gång kom någon in och ville ha min hjälp. Typiskt! Så blev det någon vila? Absolut inte.
Sedan kom det några gäster till pappa och Elisabeth och då blev det grillning och massa gottigott att äta. Mums! Dock fick jag ursäkta mig när klockan var nio för att gå och lägga mig. Jag har nog aldrig somnat så fort som igårkväll. Vad är det för fel på mig? Så trött så trött. Var även tvungen att gå upp och kissa mitt i natten vilket inte heller är likt mig. Anyways, idag efter jobbet blir det till att träffa Åsa en stund. Ha en fin dag allesammans ♥
 
dispicable me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback