Möhippamys med min syster

Hej finisar!
Igår var jag med Lotta hela dagen. Eftersom hon gifter sig nästa lördag så hade vi en liten myskväll tillsammans, möhippamys som jag kallade det hihi. Jättekul! Först var vi hemma så att jag fick gosa med lilla Neahbus (My var inte hemma). Vi sprang runt och skrek, åkte bobbycar och gosade massor. Lilla hjärtat! 
 
Sedan åkte vi till Angered för att Lotta ville sola. Jag satt och väntade på henne och sedan åkte vi hem till mammi en stund för att fika lite och tjöta. Jag fick gosa med lilla Alice också, älskade hund. Saknar henne så himla mycket imellanåt! Usch. Efter Angeredsbesöket åkte vi tillbaka hem till Lotta för att testa bröllopssminkningen, som för övrigt blev skitfint! Hihi.
 
Sedan åkte vi och hämtade ut biljetterna, satte oss på Bryggeriet och åt världsgod mat, gick till Lilla London och tog ett glas och sedan vidare till Biopalatset för att se The lone ranger (som var lika bra denna gången med om inte bättre). Vi skrattade hur mycket som helst!! 
Så kort och gott så hade vi en fantastisk kväll tillsammans som alltid hehe. Längtar så tills på lördag nu, eftersom det är borgligt så skall jag få vara vittne. Åååååh, så lycklig ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback