Strålande sol

Hej godingar!
Sitter för tillfället här inne och surar haha. Det är strålande sol ute och jag har redan varit ute och solat en stund, sedan började jag och Robin blåsa upp den stora poolen som pappa köpt, fylllde den med vatten (som tar tio år) och tänkte att vi solar lite till medan vi väntar. Dock kan ju Robin sitta utan problem och läsa medan jag blir TOTALATTACKERAD utav blinningar. Kul va? Så nu sitter jag här inne och surar istället för att det gör så jävla ont att bli biten haha.
 
Vi väntar för övrigt på att Hanna och ankan skall komma förbi med. Men tydligen är ankan extreeeeeeemt seg så det var som jag skrev till H, dom lär ju inte komma först förrän ikväll hihi. Men förhoppningsvis så är dom här snarast bums. Men nu skall jag äta lite lunch och sedan gå ut till Robin och kolla läget, ha en fin dag ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback