Smarholmen

Hej godingar!
Vilken fullspäckad helg vi har haft här hemma. Ankan och Hanna kom hit i lördags och har varit här enda tills för bara en liten stund sedan. Igår blev det solande hela eftermiddagen, kubbspelande och grillande! Supermysig. Det blev även några cider och lite öl, vilket i princip aldrig händer för min del. 
 
Idag åkte vi till Smarholmen och solade från tolv till fyra. Det är så himla nära så det var superskönt att kunna åka dit på kort varsel liksom. Robin och ankan badade som aldrig förr medan jag och Hanna låg och snackade skit under tiden som vi solade. Perfekt! Efter havet blev det hem och äta lite grillspett, supergott. Nu ligger jag utslagen i bäddsoffan och tittar på Två och en halv män. Bränt mig har jag nog gjort också haha. Hoppas ni får en fin kväll ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback