Prover hos Vårdcentralen

Hej vänner!
Idag var jag uppe redan klockan nio för att åka upp till vårdcentralen och ta lite prover. Det ingår att ta lite prover när man går hos en hälsocoach. Jag har inte gjort mycket alls idag efter det. Har varit så himla trött trött trött och bara legat i sängen och läst. Är ju på nummer tre i bokserien nu, så himla bra!
 
På eftermiddagen åkte jag upp till vårdcentralen igen för att ha möte med hälsocoachen. & vet ni vad? När vi vägde och mätte så var det inte så himla stor skillnad på vikten. Men jag har lyckats minska 9 cm runt midjan! VAD I HELVETE? Det är ju jättemycket. Har JAG blivit så liten runt midjan? Det är ju heltokigt. Liten och liten är jag kanske inte, men mindre åtminstone. Jag blev jätteglad! Det betyder ju att all slit lönar sig. Så nu är det bara att köra hårt och fortsätta att blicka framåt! Så himla nöjd ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback