Bad vid Inseros

Hej vänner!
Sorry för den absolut sämsta uppdateringen någonsin. Igår mådde jag lite bättre så jag friskskrev mig, åkte med hela Pålssonfamiljen och familjen Berglund ut till Inseros för att bada och fika. Sedan åkte vi hem igen och åt massa grillat kött, spelade kubb och åt god glass! Mums. Hade en otroligt mysig dag igår.
 
Inatt däremot har jag sovit pissdåligt igen (vet inte varför det har blivit så helt plötsligt?), Robin vaknade vid fyratiden och kunde inte andas, han var uppe och snöt sig otaliga gånger, jag hämtade ett sånt förkylningsstift-vad-det-nu-heter och hämtade alergitablett. Sedan somnade han sittandes! Tok.
 
Men nu skall jag äta frukost, börjar jobba klockan två. Ha en fin dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback