Kiss me hard

Hej vänner!
Är fortfarande på jobbet och jag känner allt hur träningsvärken börjar smyga sig på mig haha. Speciellt i vaderna! Uhja. Här på jobbet har vi inte en enda lugn stund. Det bara ringer och ringer och jag förstår inte att folk inte har något bättre för sig? Men what to do. Imorgon och på fredag vaknas det nattpass, asgott! Älskar mina nattpass. Det är avslappnande och bra pengar hihi.
 
Idag är jag inte hemma förrän vid elvatiden. Så mer än jobb blir det faktiskt inte idag. Imorgon har jag en träningsdate tillsammans med älsklingsåsa. Vi tänkte testa på att träna på Fitnes24seven för att se hur det är där. Känns ju sjukt bra med tanke på att det finns en anläggning precis utanför systrami. Awesome! Sedan lär jag ju sova bort halva eftermiddagen och sedan blir det en cykeltur ner till Kungsbacka för att ta tåget till jobbet. Men ni får ha en supertrevlig kväll ♥
 
s2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback