Gyllene Tider, Ullevi

Hej godingar!
Igårkväll hade jag, Sara, Patrik och Robin en fantastisk kväll på Ullevi! Vi var och tittade när Gyllene Tider spelade. Det var ett jäkla drag och jag tror aldrig någonsin jag sett så många människor på ett och samma ställe innan. Vi bara satt och njöt, dansade loss vid våra stolar och hoppade högt när alla klassiker spelades! Uh, så himla fint. Men det absolut allra finaste var i slutet när det spelades "När alla vännerna gått hem" och Marie Fredriksson kommer ut på scenen och sjunger med. Jag tror jag fick gåshud på varenda liten kroppsdel. Sån nostalgi! Det var nästan fjantigt bra. En fantastisk kväll helt enkelt!
 
Efter spelningen gick vi vidare till Babar där vi mötte upp Amanda. Själv hade jag världens mest jobbiga huvudvärk, så medan jag drack vatten för fulla lass körde de andra vidare med olika drinkar. Vi skrattade och myste ordentligt! Sedan följde jag och Robin med Amanda till Max där vi blev hämtade utav pappa och Elisabeth. I säng kom vi inte förrän vid halv två inatt och nu sitter jag här på jobbet igen! Galet. Jag är så trött så jag tuppar av snart. Men nu skall jag börja jobba alldeles strax, ha en fin kväll ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback