Studentmottagning

Hej godingar! Idag har det varit strålande väder här hemma. Dagen började med att jag mötte upp Åsa inne i Kungsbacka för att hon skulle köpa en transportbur till sin kisse. Så vi sprang in i djuraffären och skyndade oss sedan därifrån för att slippa alla studenter! Hehe. Vi åkte hela vägen till Angered, köpte ett par flipflopskor och myste med jordgubbar. Sedan åkte vi hem till mamma för att jag skulle slinga hennes hår. Dock blev hon sen och eftersom jag och Robin blivit bjudna på studentmottagning i Lindome så fick jag och Åsa bege oss innan mamma hunnit komma hem. Men förhoppningsvis så kan vi ses idag hemma hos storebror istället!
 
Sedan blev det som sagt studentmottagning för Hanna som gått ut gymnasiet! Det blev supergod mat, mysigt sällskap, vi fick lyssna på Tonys musikaliska fingrar (HAHA) och massa mer. Det var i vilket fall som helst en lyckad kväll och förhoppningsvis så somnade inte Hanna på studentfesten som jag gjorde för tre år sedan hihi. Hoppas ni haft en fin dag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback