Picknick i Kungsparken

Hej godingar!
Idag har jag haft en fantastiskt mysig dag tillsammans med mina flickor i Kungsparken. Jennifer köpte med sig jordgubbar, Hedvig hade med sig godis och muggar, Sandra stod för rosévinet och själv köpte jag med choklad och nötter hihi. Självklart åt jag bara jordgubbar och nötter! Lite rosé slank ner också. Vi hade med oss två stora filtar som vi satt på i solen och det blev massor med tjöt och skratt! Hade jättemysigt. & Hedvig har jag inte träffat på huuuuur länge som helst hihi. Bäst!
 
Nu sitter jag här i köket och har precis tryckt i mig lite kall kycklingcurrygryta. Har världens solfrossa och jag känner redan nu att migränen är på gång. Usch! Skall gå och lägga mig alldeles strax. Känner mig helt slut. Men förhoppningsvis så sover jag gott inatt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback