In till Göteborg

Hej tisdag! Gick upp hyfsat tidigt idag, tjugo i nio. Har under semestern sovit nästan till halv elva varje dag, men nu börjar det antagligen att gå neråt igen. Det enda jag har gjort idag är att sola och tvätta lite. Har fått lite röda utslag på benen nu så det får bli långklänning när jag åker in till stan! Älskar vädret. Även om jag inte kan sola benen för tillfället hihi. Så här får gärna semestern fortsätta hela juni, eller vad säger ni? 
 
Sitter för tillfället och äter en knäckemacka med kalkon på. Gott! Orkar inte skiva någon gurka, men det gör inte så mycket. Men nu skall jag äta vidare och sedan blir det att åka in till Götet igen ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback