Kalas i Lerum

Hej vänner! Kan någon över huvud taget fatta att det är juni redan? Helt sjukt!
Idag har i vilket fall som helst varit en TOPPEN varm sommardag måste jag medge. Jag var förberedd på att det skulle vara mulet och lite kvavt ute men inte. Jag har varit ute och hoppat studsmatta tillsammans med My hela morgonen och sedan legat i solstolen och lapat sol. Så himla skönt!
 
Vid ett-tiden åkte vi till Lerum för att gå på kalas hemma hos Elisabeths släkting. Så det blev jättegod kyckling med någon bulgurblandning till, sallad och creme fraiche blandningar. Hur gott som helst! Sedan unnade jag mig en liten liten bit jordgubbstårta. Fantastiskt gott! Sedan åkte vi hem till Bertil för att titta på hans två små supersöta 3-veckors kattungar. Skall han själv inte behålla en så blir antagligen jag och Robin tvåkattsägare i sommar. Så himla mysigt! Dom var så söta så både jag och Robin smälte hihi. Nu är vi i alla fall hemma och jag är så trött så jag hade kunnat gå och lägga mig på direkten! Men fröken My kallar på mig. Så nu skall jag ut och sätta mig lite i trädgården och ta det lugnt. Hoppas att ni har haft en fin dag allesammans ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback