Bukett med blommor

Hej vänner!
Ligger för tillfället i sängen. Helt plötsligt blev jag så HIMLA trött och jag har ingen aning om var tröttheten kom ifrån? Tror tyvärr att jag börjar dra på mig en förkylning. Är frusen som bara den men känner mig stekhet i ansiktet. Är täppt i näsan och mår lite illa. Usch! Detta måste bort snarast med tanke på att jag och hjärtat åker på fredag! Bara fem dagar kvar, kan någon fatta eller??
 
Åkte i vilket fall som helst tidigt hemifrån Lotta idag, mötte upp Robin i Kungsbacka vid elva och kan ni gissa? Min älskling hade köpt en bukett med blommor till mig! Fina Robin ♥ Blev så himla glad. Det var som Elain sade till mig, det gör en verkligen gott i själen och humöret! I vilket fall som helst så somnade jag pladask redan när jag kom hem, var så otroligt trött redan då. Blev uppsläpad av hjärtat för lite trädgårdsarbete och har nästan i protest tittat åt sovrummet hela dagen. Jag har verkligen längtat efter sängen! Så nu skall jag alldeles strax stänga ögonen och sova så länge jag bara kan imorgon! Ha en fin kväll ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback