Tvätta matta

Hej vänner!
Hade ni en bra dag igår? Var det någon som firade nationaldagen? Själv var jag bara här hemma hela dagen. Tobias och Alex kom hit på besök en stund. Det blev oxfilé på kvällen som var suuuuupergod, dregglar bara jag tänker på det nästan. Nä, men finns det något godare liksom? 
 
Idag skall jag och Robin hem till Britt och Stig, hans mormor och morfar. Vi skall hjälpa dom med någon fläck som har hamnat på mattan. Kanske äta lite lunch tillsammans, sedan skall jag försöka skynda mig in till stan så att jag hinner träffa Sara en stund innan jag skall vara barnvakt åt mina prinsessor! Om jag inte hinner träffa Sara idag så är det inte så noga, för vi skall ju hänga heeeeela dagen tillsammans imorgon eftersom det är HÅKAN HELLSTRÖM som spelar på Slottsskogsvallen. & gissa vem som har biljetter? Jo, jag och Sara! Hihi. Men nu måste jag skynda mig, ha en fin dag så hörs vi senare ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback