Hälsocoach

Hej godingar!
Idag blev det uppgång redan vid nio. Idag klockan tio var det möte hos hälsocoachen igen! Det gick förvånansvärt bra måste jag säga. Med tanke på allt ätande och slappande i Grekland så står jag ändå kvar på samma vikt hihi. Nöjd chey! Dock har jag ju åkt på världens förkylning så inte fasen kan jag träna någonting. Men förhoppningsvis så går det över snart igen. Antagligen har jag tagit det så lugnt och varvat ner att jag åkt på något jävligt. 
 
Nu skall jag däremot börja kika lite på Vampire Diaries säsong två som jag lånat med mig ifrån Lisette hihi. Man måste ju kurera sig på något sätt, eller hur? Hoppas ni får en fin dag i alla fall så hörs vi av lite senare ♥
 
 

Kommentarer
» MATILDA

lust att göra ett bloglovinbyte? :)

Svar: Vad exakt menar du då? Haha, sämst känner jag mig nu
Emma Johansson

2013-06-24 // 23:27:11
URL: http://miimiis.blogg.se
» MATILDA

svar: haha nejdå :D menar att du följer mig och jag följer dig? :)

Svar: Det kan vi absolut göra :)
Emma Johansson

2013-06-25 // 18:34:38
URL: http://miimiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback