Neahs 1-årskalas

Hej godingar!
Idag har jag och hjärtat mitt varit på Neahs 1-årskalas! Fantastiskt. Stora lilla tjejen. Hon var klädd i en supersöt vit liten klänning och efter tårtan var den alldeles blåfläckig utav alla båbär som fanns i den. Det var mycket skratt och paketöppnande. Utav mig, Robin, pappa och Elisabeth så fick lillan en SVART Bobbycar med fälgar på hihi. Hur gulligt? Hon åkte runt som en galning på den efter att kalaset var slut. Fick även träffa en utav Christians systrar för första gången, på tiden tycker jag! Det var i alla fall väldigt trevligt och mysigt. Det får nog bli så att jag delar upp bilderna i två omgångar. Annars blir det lite för mycket hehe ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback