Beautiful Creatures böckerna

Hej vänner!
Sitter för tillfället helt utslagen i soffan och vet varken ut eller in. Funderar på att gå in och ta mig en liten powernap, så jäkla trött är jag! Sprang ju runt inne på Kungsmässan tillsammans med Åsa hela dagen. Vi började vid halv tolv och var inte hemma igen förrän vid strax efter tretiden haha. Jag hade så många påsar med mig hem att jag knappt kom ihåg vad jag fått med mig hem! Köpte även fetaste presenten till lilla Neah till på lördag! Den blir ju från hela familjen här hemma men ändå, den är grym!
 
Har för övrigt köpt hem de tre sista böckerna ur Beautiful Creatures-serien. Skall nog lägga mig och börja läsa tvåan redan på en gång. Men först en liten nap! Ha en fin eftermiddag ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback