Nya fiskar!

Hej godingar!
Har alldeles för en liten stund sedan ätit frukost, det blev All Bran med naturell yoghurt, en grov macka med ost, ett ägg och te! Mumsigt. Så nu är jag mätt och förhoppningsvis håller det i sig ett tag. Jag skall alldeles strax åka ner till Kungsmässan och ströva runt med älskade Åsa i lite olika butiker. Sedan blir det nog lite lunch och mer mys i affärerna. Måste ju köpa en födelsedagspresent till Neah med! Ungen fyller ju 1 helt år på lördag! Sjukt.
 
Mer än så har jag inte inplanerat idag. Det får bli Kungsmässan och sedan hem och pilla lite i rummet. Titta på mina och Robins söta fiskar hihi. Vi har ju fyllt akvariet med vatten och köpt en hel dröse med sötnosar som nu simmar runt! Skitmysigt om jag skall vara ärlig! Blir otroligt lugn när jag tittar på dom. Men men, nu skall jag bara vänta på att Robin blir klar med däcket så att han kan skjutsa ner mig till Kungsmässan! ♥
 
 

Kommentarer
» ADARAS.se - Where blog meets magazine!

cool bild ^^

Svar: Hehe visst är den? ;)
Emma Johansson

2013-06-26 // 21:29:06
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback