Varmt, svettigt, förjävligt

Hej vänner!
En springtur blev det verkligen! En runda på 6,6 km dessutom, woho! Rekordet hittills. Det tog 48 minuter, och jag kan erkänna att jag inte sprang hela tiden men jag är ändå nöjd! Det var varmt, svettigt och förjävligt men vad skönt det kändes efteråt. Då vart jag förjäkla nöjd måste jag säga.
 
Men men, jag har hunnit slänga i mig en proteinshake, ätit lunch, duschat och jagat Zeke. Nu skall jag bara ta det lugnt resten utav dagen. Imorgon får det bli en tidigare uppgång och powerwalk/springtur redan på morgonen. Jag måste verkligen komma in i det nu. Men nu skall jag titta lite på TV och ta det lugnt! ♥
 
 

Kommentarer
» MATILDA

svar: vad roligt! :D jag följer dig nu och jag blev följare nummer 9 :) säg till då du följer mig också! kram

Svar: Jag följde dig direkt efter att du förklarade, så jag kommer inte ihåg alls vilket nummer jag blev men nu läser jag din blogg i alla fall :) Kram
Emma Johansson

2013-06-27 // 17:55:55
URL: http://miimiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback