Pizza hos mamma

Hej finisar!
Idag har varit en fullspäckad dag. Igår kom vi hem vid femtiden på morgonen. Vi flög hela natten med lite förseningar, Robin sovandes som en stock men själv var jag vaken hela trippen. En snabb frukost hemma och sedan gick vi och lade oss direkt och sov ut. Sedan på eftermiddagen kom Elain och Marcus på besök för lite TACOS! Mums.
 
Idag har vi varit hos mamma nästan hela dagen. Vi har fixat med alla hennes hemmagjorda armband, halsband och örhängen. Så himla duktig! Madde kom med och söta lilla Melwin. Vi förskte ge mamma lite inspiration och det slutade med att hela bordet var fullt med pärlor och stenar haha! Vi åt pizza och hade det supertrevligt. Sedan blev det en snabb tripp hem till Pålssons för att lämna presenter till Britt och fika lite. Himlans trevlig dag! 
Nu har jag och Robin precis bytt däck på bilen eftersom vi på okänt sätt fått PUNKA, så JAG har bytt däck! Woho. Awesome är jag hehe. Men men, nu skall jag titta lite på TV och ta det lugnt ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback