På fredag gäller det

Hej godingar! 
Idag har jag absolut inte gjort någonting mer än att ägna mina tankar åt den kommande resan på fredag. Jag och Robin har lite smått börjat packa resväskorna (hälften av mina kläder hänger på tork nere i källaren). Men vi är verkligen mycket mer klara och har koll på läget än tidigare haha. Fan, det pirrar i hela magen och jag längtar så jag spricker! Snart är vi där, i värmen och bara gottar oss jag och min älskling.
 
Mer då? Vi åt lite tacobaguette förut till lunch vilket var JÄTTE gott. Sedan somnade jag pladask på soffan förut! Vet inte vart tröttheten kommer ifrån suck. Det känns verkligen som att jag har blivit överkörd av ett tåg flera gånger varje dag. Är fortfarande trött trots att jag sov en stund. Men det är väl bra det, då får jag väl antagligen sovit bra ikväll med haha. Hoppas ni får en fin dag alla ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback