Arrow

Hej godingar! Idag har jag haft en fantastiskt solig och skön dag här hemma! Solen har lyst på för full rulle, jag har legat ute på studsmattan och solat, suttit i solen och läst lite, grillat korv och druckit bubblat vatten! Jag har helt enkelt haft en sån där typiskt underbar semesterdag hihi. Robin har varit iväg halva dagen och jobbat, så honom har jag inte sett så mycket av. 
 
Just nu sitter vi alla framför TV:n och tittar på Arrow, någon som har sett den serien? Svinbra! Tittar på så många serier nu så jag vet knappt vad jag tittar på längre haha. Vampire Diaries, Game of thrones, Arrow osvosv. Men den här serien är som nutida Robin Hood. Så vill ni se på något bra, titta på denna! 
Imorgon skall jag träffa några utav mina flickor inne i stan! Om vädret tillåter skall vi sitta och picknicka inne i Slottsskogen med lite rosévin och frukt. Mumsigt! Hoppas ni får en fin kväll ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback