Packa resten av dagen

Hej godingar!
Sitter för tillfället och äter frukost. Vaknade i morse redan vid sex-tiden och kunde inte somna om. Har sovit skitdåligt hela natten. Mådde dessutom lite illa när jag vaknade idag. Usch! 
Men nu har jag ätit lite fullkornsflingor, ett ägg och dricker fortfarande av mitt te. Om en liten stund skall jag hoppa in i duschen och fixa i ordning mig, med tanke på att vi går upp redan vid fyra-halv fem imorgon bitti så är det ju bra att vara förberedd. Eller vad säger ni? Sedan blir det i alla fall packande hela dagen. Åtminstone så mycket som går hittills, blir ju en del packande imorgon med såklart. Tandborste osv. Som ni kanske förstår så blir det nog ingen vidare uppdatering när jag är i Grekland. Vet inte riktigt hur det är med Wifi osv där nere. Men det löser väl sig, är ju faktiskt på semster med!
 
Men men, nu skall jag dricka vidare mitt te och sedan börja fixa i ordning allting ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback