Thaimat i Lindome

Hej hjärtan! Nu är jag äntligen hemma. Idag har nog varit den längsta dagen någonsin! Somnade inte förrän vid halv sex i morse, sedan var Robin inne och väckte mig vid elva igen eftersom vi skulle åka vid halv ett (blir trött bara jag tänker på det). Idag har jag för övrigt haft världens grinigaste gosse här hemma. Min gubbe har gnällt, skällt och surat och varit allmänt förbannad av lite olika orsaker. Störande! Men efter att han fått springa av sig lite under matchen så var han glad igen efteråt hehe. 
 
På vägen hem köpte jag och Robin med Thaimat ifrån Lindome, supergott! Imorgon åker Elisabeth till Teneriffa och skall vara borta i fyra veckor så vi bestämde oss för att mysa till det lite här hemma. Så pappa skall helt enkelt upp tidigt inatt och köra henne till flyget. Själv är jag så trött så att jag nästan avlider, så jag skall lägga mig TIDIGT och bara totaldäcka. Har för övrigt precis läst klart The Host. Jäääävligt bra bok måste jag säga, den var sjukt konstig och lite ointressant i början men den slutade fantastiskt bra! Så har ni inget att läsa, läs den! Nu skall jag tömma min dator lite på filmer. Den är alldeles för fylld nu. Ha en fin kväll ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback