Skjut mig nu tack

Hej vänner! Vilken dag haha. Det känns som att jag alltid skriver så. Idag en timme innan jag slutade jobbet så ringde Robin och förklarade vilket heeelvete jag kommer ha när jag kommer hem. Chabosan hade tydligen fått för sig att go all crazy här hemma. & när Robin skickade bilder fick jag en chock. Jäkla hundskrälle!
 
 
Så snälla Sarahjärtat följde med mig hem för att städa. Det var jord precis öööööverallt. Att jag inte gjorde sönder Chabo. Jag slängde ut honom i hundgården så att vi skulle ha lite ensamhet här inne och kunna städa ifred. Plötsligt stirrar Sara ut genom fönstret och säger "eeeeh, Emma...?" och jag tror att hon har hittat något mer som var trasigt. Men då står hundfan utanför dörren och vill komma in! Hur sjutton kom han ut ifrån hundgården?? Jaja. Vi städade i ordning, gick en långprommis med hundarna och lagade sedan lite mat. Så kvällen slutade ändå helt okej. Dock är Robin fortfarande iväg på jobb, så nu sitter jag här helt själv och vet inte vad jag skall göra. Chabo har jag stängt in i sovrummet för han är helt galen. 
 
Imorgon börjar jag inte förrän klockan tre, så jag skall sova ut så länge jag bara kan! Kanske ta en längre tur med lilleman och sedan åka. För övrigt tror jag att jag har lyckats slita av alla mina naglar idag under bråket med Chabo haha. Störande! Hoppas ni får en bra kväll i alla fall ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback