Älskade sara

Hej vänner! Jag vet att det var en evighet sedan jag skrev senast. Häromdagen när jag jobbade natt så gick inte bussen hem ifrån Kungsbacka förrän kvart i nio, och jag var där redan tjugo i åtta. Så jag var lagom nöjd och kall som sagt. Men det har jag ju redan berättat.
Däremot när jag kom hem så VÄGRADE Chabosan att sova, så det blev 40 minuter sömn och jag var på pissdåligt humör. Sedan vid två så kom Sara hem till mig med en STOR påse godis och en flaska med cola. Vi satt och kikade på Disneyfilmer heeeela dagen. Fasen vad kul vi hade haha. Därefter gjorde jag i princip ingenting. Igår hände lite saker som gjorde att jag och Robin åkte hem till Pålssons, Robin skulle ändå på en demo klockan tre så jag och Lisette snarkade ikapp med varandra på soffan hihi. Asmysigt! Chabo var lagom bråkig då med, men honom tog Elain och Marcus itu med. Tack och lov! Så det har varit en hektisk helg och nu sitter jag här på jobbet igen och börjar halv sju. Hungrig är jag dessutom! Men nu måste jag jobba, vi hörs senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback