En riktig pain in the ass

Hej vänner! Har sovit som en stock inatt. Dock ville inte lilleman sova så mycket efter att Robin gått vid halv nio, så han låg och bet mig i fötterna istället! Hundskrälle. Jag som hade tänkt sova så länge jag kunde idag eftersom jag börjar jobba klockan åtta ikväll. Suck! Funderar på att sova lite nu i soffan. Chabo har varit en riktig pain in the ass idag. Igår var han coollugn och sov nästan hela dagen, men idag är det full rulle. Skäller och skäller och skäller. Jag vet inte vad det är med honom? Han har både ätit, lekt och kissat och bajat. Vad är problemet nu? Jag gav honom till slut ett grisöra så nu ligger han lugn på vardagsrumsgolvet.
 
Robin är iväg på utbildningsdag nummer tre idag! Så himla skönt. Han trivs verkligen jättebra hittills och det gör mig så himla lycklig. Men nu skall jag i alla fall försöka slumra lite på soffan medan lilleman är lugn. Hoppas ni får en fin dag! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback