Gofrukost hemma

Hej vänner! Sitter just nu på jobbet. Jag är så himla trött så jag vet inte vart jag skall ta vägen. Har jobbat tillsammans med Sara i några timmar och nu sitter jag här med Åsa. Fina vänner! Idag har jag inte gjort någonting speciellt alls. Mitt hjärta kom in och väckte mig efter klockan nio och hade med sig en bricka med frukost! Så himla söt. Han gjorde lite Oboy till mig och kryddade med lite kanel på. GOTT! Mitt fina hjärta hihi. Vi var en snabbis hemma hos Pålssons och strök lite av Robins skjortor, sedan var det dags för mig att gå till jobbet igen.
 
Imorgon var meningen att jag skulle åka hem tidigt till Pålssons eftersom det är kalas där imorgon för Lisette och Christoffer. Men nu bestämde jag och Åsa att hon kommer upp till mig vid tio och promenerar lite med hundarna och sedan äter vi någon gofrukost hemma hos mig. Mysigt!! Sedan kör underbaringen mig till Lindome och då blir det till att baka lite tårta och fixa hihi. Mysigt! Imorgon kommer bli så himla kul. Hoppas ni haft en fin dag alla ♥
 
 A.baa-lets-go-for-a-walk-doggy_large

Kommentarer
» Sofie

Rolig bild :)

Svar: hehe tack :)
Emma Johansson

2013-03-09 // 10:25:59
URL: http://ruthsofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback