Dör en långsam dag

Hej vänner! Sitter fortfarande på jobbet och dör en långsam död inombords. Varför sitter jag här när jag egentligen skall vara ledig? Blä. Sitter och stoppar i mig lite godis, tröstätande. Haha, så himla kasst! Men det är ju faktiskt fredag, så det borde vara okej.
 
Imorgon skall jag följa med när Robin spelar match inne i stan. Älskar att titta på min man när han springer runt, dock blir jag helt vansinning om någon puttar på honom! Jag kan känna hur det riktigt kliar i fingrarna då. Dock inte "kliar i fingrarna" som på Mr Grey hehe. På söndag skall jag med Elain och Lisette till Matmässan ute i Eriksberg, så himla kul! Sedan skall jag ta med Lotta till fina Therese och fixa hennes naglar hihi. Det är hennes födelsedagspresent ifrån mig och Robin. Älskar att vara hos Therese, hon är så himla mysig och snäll! Så det blir en fullspäckad helg helt enkelt. Men jag är ju sån, har alltid någonting inbokat under mina korta lediga perioder!
 
Nu skall jag däremot fortsätta att äta mitt godis och längta hem efter min sköna säng. Hoppas ni har en trevlig kväll! ♥
 
Tumblr_mj0598q5zu1rkchmwo1_500_large

Kommentarer
» ★ ADARAS - WHERE BLOG MEETS MAGAZINE!

här ska också käkas godis! ^^

Svar: Gott ju!! Mums :D
Emma Johansson

2013-03-01 // 23:48:04
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback