Älskade lillstrumpan

Hej vänner! Sitter på jobbet nu tillsammans med Sara. Båda är helt slut. Jag har sån förbannad huvudvärk trots att jag har tagit flera tabletter under dagen. & inte ens imorgon får jag sova ut ordentligt! Börjar ju klockan tre igen. Så jag åker hem till Lotta och sover hos henne, med tanke på att det inte tar lika lång tid därifrån som ifrån Kungsbacka. Så förhoppningsvis så får jag sova en liten stund i alla fall! Skall sova inne hos My i hennes rum. Älskade lillstumpan. Saknar henne så himla mycket.
 
Men nu skall jag fixa iordning lite här på jobbet innan jag börjar. Vi hörs antagligen lite senare inatt. Förhoppningsvis så är det inte så mycket att göra inatt heller! ♥
 
318071_518812241492265_240226609_n_large

Kommentarer
» Sara

Hoppas att din huvudvärk går över!

Svar: Tack :)
Emma Johansson

2013-03-09 // 23:50:18
URL: http://cornwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback