Om jag har riktigt tur

Hej vänner. Jag är död. Jag somnade halv sex i morse och gick upp klockan tio. Robin skulle iväg och "praktisera" hela dagen och trofan att Chabo blev lämnad hos mig. Så 4,5 timmes sömn, woho! Både huvud och kropp värker på alla sätt som går och inte fan vill Chabo gå och lägga sig. Jag känner mig helt jävla förtvivlad om jag skall vara ärlig. Jag skulle kunna slita mitt hår och börja storböla. Så jäkla trött är jag. & Robin är inte hemma förrän ikväll så inte lär jag få sova någonting innan nattpasset ikväll.
 
Annars då? Jo, det är  bra. Jag vet att jag är gnällig men det hade nog ni också varit i min situation. Jag har rivmärken precis överallt på händerna efter lilleman. Jag ÖNSKAR att jag kunde få sova, men det är helt omöjligt. Egentligen är Chabo också trött men han vägrar att slå sig till ro. Förhoppningsvis så somnar han snart, om jag har riktigt riktigt tur. Hoppas ni får en fin dag allesammans ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback