Kvinnor som mördar

Hej finisar! Sitter på jobbet och slutar om snart en halvtimme. Fyfan vad trött jag är just nu! Sov ju till klockan var åtta i morse och sedan en timme på eftermiddagen med lilleman. Jag har verkligen tur som har Robin som hämtar mig nu efter jobbet. Tur! Idag kör jag ju natten igen, och då sover jag hemma hos Lotta efteråt. Med tanke på att jag börjar klockan tre på söndag så blir det åtminstone liiiite mer sömn om jag är där.
 
Det har verkligen inte ringt mycket alls inatt. Jag älskar såna nätter. Just nu sitter jag och tittar på Kvinnor som mördar. Tycker att det är jävligt spännande eftersom det är tidigare case liksom. Mer än så händer inte för tillfället. Snartsnartsnart får jag gå hem. Kommer dö i sängen direkt. Hoppas ni haft en lugn natt ♥
 
Tumblr_mjcfcysluu1qi3r6yo1_500_large

Kommentarer
» Anonym

Vad jobbar du med?

Svar: Jag jobbar hos Polismyndigheten.
Emma Johansson

2013-03-09 // 07:35:34
» Anonym

Vad gör man på ditt jobb?

Svar: Svarar i telefon!
Emma Johansson

2013-03-09 // 18:51:53
» Kajsa

Gillar bilden!

Svar: Hihi ja!
Emma Johansson

2013-03-10 // 00:33:07
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback