Hör och häpna

Hej vänner! Har precis ätit lite middag här hemma med mig själv. Robin är iväg och jobbar, tror att han skulle hem till någon i Angered idag. Själv kommer jag att somna som en stock senare vid nio hihi. Är så himla trött efter att ha varit vaken sedan klockan fem i morse, härliga dagar! Har inte gjort så mycket mer än att tvätta lite sedan jag kom hem.
Just nu ligger lilleman under bordet i köket och jag sitter här med. Kan ni fatta eller? Han ligger alltså och SOVER, självmant dessutom. Hur fantastiskt är inte det? Han har varit hos Pålssons hela dagen så Elain, stor eloge till er. Ni har lyckats trötta ut honom totalt. Ni är guld värda ♥ Så eftersom han har lagt sig så gott under bordet så vågar jag inte röra mig en millimeter haha. Det tråkiga däremot är ju att jag bara har 8% batteri kvar på datorn, typiskt! Men jag tror nog att han fortsätter att sova om jag går (hoppashoppashoppas). Men jag måste faktiskt tvätta klart med! Så ja, min kväll kommer gå åt att tvätta och ta det lugnt. Hoppas ni får en fin kväll ♥
 
Lilla älskling, hur kan du ha blivit så stor så fort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback