Elmustaschio

Hej vänner! Sitter för tillfället på jobbet. Det är inte överdrivet mycket att göra just nu men det var en hel del när jag kom hit vid halv sju. Jag är så jäkla hungrig just nu! Hinner ju aldrig äta när jag börjar såhär tidigt eftersom jag går upp vid fem och åker kvart över. Som tur är så kör Robin mig alltid till Kungsbacka station. Idag skall jag inte göra någonting alls efter jobbet, bara ta det lugnt och vara hemma. Robin skall antagligen jobba i eftermiddag/kväll så jag blir själv med lilleman idag med. Men om jag har tur så är han snäll (good luck) haha. Men men, imorgon är jag ledig och på söndag jobbar jag natten. Så det är en ganska lugn helg ändå! Men nu skall jag fortsätta jobba, ha en fin dag så hörs vi senare ♥
 
Zhs9nuf_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback