Herren på täppan

Hej finisar! Idag känner jag mig nästan sämre än vad jag gjorde igår. Hostan går ju aldrig över! Har hostat heeela natten tusentals gånger. Stackars Robin, som dessutom skulle upp skittidigt idag. Men what to do, vet inte ens när jag skall hinna ta mig till vårdcentralen heller. Det känns verkligen som att jag har fått antingen halsfluss (igen) eller lunginflammation. Jag får så jäkla ont både i ryggen och nacken och bröstet när jag hostar, så det känns ju inte jättebra.
Men som sagt, idag skall jag bara vila (om nu det går med Chabo) och ta det lugnt. Dricka massa te och sedan försöka ta mig till vårdcentralen när Robin är hemma igen. Kan ju inte lämna Chabo själv eftersom han leker herren på täppan då. Jag har inte ens hunnit äta någon frukost eller någonting. Lilleman har varit ganska så galen hela morgonen. Så det var bara att gå upp klockan åtta när han började gnälla. Får man tycka lite synd om sig själv? För det gör jag nu. Hoppas ni får en bättre dag än vad jag lär få ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback