Storbölade

Hej hjärtisar! Sitter i soffan och är skittrött. Det har varit världens längsta dag ever. Chabo har varit en riktigt pain in the ass HELA dagen. Han har bara skällt och skällt och skällt, bråkat, tuggat sönder saker, skällt mer och tuggat sönder allt som kommit i hans väg. Roligt va? Nej, vid ett tillfälle blev jag så jävla frustrerad så jag satte mig och storbölade. Jag orkade verkligen inte mer. Däremot har jag världens finaste lilla hund, Zeke som kröp upp hos mig och försökte trösta mig. Älskade hund.
Nu är Chabo instängd i sovrummet och sover medan jag ligger och tittar på Family Guy. Robin är inte hemma än och han har varit iväg hela dagen. Så förhppningsvis kommer han när som helst och kan få lillgrisen lugn igen. Jaja, nu skall jag fortsätta att titta på TV, ha en fin kväll ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback