Konstig i magen

Hej finisar! Sitter fortfarande på jobbet. Det ringer inte överdrivet mycket, vilket är superskönt. Nu är det inte allt för lång tid kvar heller, så det känns bra. Sitter och halvtittar på Let's dance, missade precis när Markoolio dansade haha. Typiskt! Men det är ju fler kvar.
 
Känner mig för övrigt lite halvkonstig i magen. Den känns svullen och jag har haft lite "mensvärk" hela dagen. Hoppas den kommer snart så att det går över haha. Mår lite illa med, men det är förhoppningsvis bara för att jag har bytt tabletter och minskat dosen. Men det känns ändå konstigt! Ovant kanske. Det var längesedan jag mådde illa nu. Men vad skall man göra? Hihi. Nu skall jag fortsätta jobba, ha en fin kväll ♥
 
Tumblr_mkekh2g6um1qe40yto1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback